Postup v prípade poistnej udalosti
V prípade, že nastala poistná udalosť z rizika, ktoré máte poistené vrámci vašej cestovnej poistky, dodržujte základné pravidlo: hneď ako poistná udalosť nastane, zavolajte na asistenčnú službu vašej poisťovne, kde vám dajú inštrukcie, ako v prípade konkrétnej poistnej udalosti postupovať.
Zoznam kontaktov na asistenčné služby jednotlivých poisťovní:
| Poisťovňa | Číslo |
|---|---|
| Allianz – Slovenská poisťovňa | +421 2 5293 3113 |
| MetLife Amslico | +421 2 2067 8678 |
| AXA | +421 2 2929 2929 |
| AXA Assistance | +420 2 7209 9990 |
| ČSOB Poisťovňa | +421 2 4445 0050 |
| Európska cestovná poisťovňa | +421 2 5441 7711 |
| Generali Slovensko poisťovňa | +421 2 5441 7711 |
| Groupama Garancia poisťovňa | +420 2 9633 9633 |
| Komunálna poisťovňa | +421 2 6353 2236 |
| Kooperativa poisťovňa | +421 2 6353 2236 |
| Uniqa poisťovňa | +421 2 5441 1029 |
| Union poisťovňa | +420 2 9633 9644 |
| Wüstenrot poisťovňa | +421 2 2066 4220 |
Tlačivá, ktoré sú potrebné pri dokladovaní poistnej udalosti nájdete aj na našom portáli GAMP.SK v sekcii Dokumenty.
