Postup v prípade poistnej udalosti
V prípade, že nastala poistná udalosť z rizika, ktoré máte poistené vrámci vašej cestovnej poistky, dodržujte základné pravidlo: hneď ako poistná udalosť nastane, zavolajte na asistenčnú službu vašej poisťovne, kde vám dajú inštrukcie, ako v prípade konkrétnej poistnej udalosti postupovať.
Zoznam kontaktov na asistenčné služby jednotlivých poisťovní:
Poisťovňa | Číslo |
---|---|
Allianz – Slovenská poisťovňa | +421 2 5293 3113 |
MetLife Amslico | +421 2 2067 8678 |
AXA | +421 2 2929 2929 |
AXA Assistance | +420 2 7209 9990 |
ČSOB Poisťovňa | +421 2 4445 0050 |
Európska cestovná poisťovňa | +421 2 5441 7711 |
Generali Slovensko poisťovňa | +421 2 5441 7711 |
Groupama Garancia poisťovňa | +420 2 9633 9633 |
Komunálna poisťovňa | +421 2 6353 2236 |
Kooperativa poisťovňa | +421 2 6353 2236 |
Uniqa poisťovňa | +421 2 5441 1029 |
Union poisťovňa | +420 2 9633 9644 |
Wüstenrot poisťovňa | +421 2 2066 4220 |
Tlačivá, ktoré sú potrebné pri dokladovaní poistnej udalosti nájdete aj na našom portáli GAMP.SK v sekcii Dokumenty.